Betaling

Is het veilig om te betalen via het internet?

Je betaling op onze website wordt uitgevoerd via het beveiligde systeem van Mollie.
Alle gegevens die nodig zijn voor het afhandelen van de betaling worden gecodeerd verzonden via SSL.
Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden.
Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Meer informatie over Mollie kan je vinden op https://www.mollie.com/be.

Kan ik met Paypal betalen

Je kan perfect bij ons met PayPal betalen.
PayPal is een wereldwijde online betaalservice waarmee je in online winkels kunt betalen.
Maar je kan met PayPal ook online geld overmaken of geld ontvangen.
Je kan betalen vanaf je bank of giro, creditcard of via het saldo van je PayPalrekening.
Meer informatie over PayPal vind je op www.paypal.com

Kan ik rechtstreeks via mijn banktoepassing betalen?

Momenteel ondersteunen wij betalingen via volgende banktoepassingen:

  • KBC/CBC Betaalknop
  • SOFORT Banking
  • Belfius Direct Net
  • ING Home’Pay
  • iDEAL
  • Bancontact

Kan ik met kredietkaart betalen?

Jouw kredietkaart betaling loopt voorlopig via Paypal.
Zij staan reeds jaren bekend voor de superveilig en snelle afhandeling van online kredietkaart betalingen.
Wanneer je op onze beveiligde betalingspagina bent worden alle gegevens verzonden via het zogenaamde ‘Secure Socket Layer’-protocol, perfect veilig dus!

Ik vertrouw online betalingen niet. Kan ik betalen per overschrijving?

Betaal je liever niet via ons online betalingssysteem?
Geen probleem, je kan ook betalen via een manuele overschrijving op onze bankrekening.
Wanneer je jouw bestelling op deze manier betaalt, vergeet dan zeker niet uw bestellingsnummer mee te geven als omschrijving.

Hou er ook rekening mee dat je bestelling pas wordt verzonden als de betaling op onze rekening staat, dit duurt dus ietsje langer dan wanneer je direct online betaald.

Stuur uw betaling naar volgend rekeningnummer:
IBAN: BE17 0015 1654 8621
BIC CODE: GEBABEBB

<< 1 >>


Contact

Wat zijn de openingsuren van jullie telefonische klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon en e-mail op de volgende tijden:

Maandag8u - 18u
Dinsdag8u - 18u
Woensdag8u - 18u
Donderdag8u - 18u
Vrijdag8u - 18u
Zaterdaggesloten
Zondaggesloten

Zijn jullie bereikbaar per post?

Correspondeer je liever per post?
Dat kan!
Drukwerk Geschenk reageert zo snel mogelijk op uw brieven.
Je kunt uw brieven richten aan:

Drukwerk Geschenk
Walemstraat 59
2860 Sint-Katelijne-Waver
België

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Drukwerk Geschenk beschikt over een telefonische klantendienst waar je met al je vragen terecht kunt.
Onze medewerkers kunnen je vraag meestal direct beantwoorden.
Het telefoonnummer van onze klantenservice is:
+ Voor België: 0475 27 50 37
+ Voor Nederland: +32 475 27 50 37

Zijn jullie te bereiken per email?

Wij proberen zo snel mogelijk te reageren op vragen via e-mail.
Tijdens onze openingsuren kun je vaak al binnen 4 uur een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

Stuur ons een e-mail op info@drukwerkgeschenk.be

Waar kan ik terecht voor klachten?

Voor klanten kan u in eerste plaats steeds bij ons terecht.
Dit kan per telefoon: +32 (475) 27 50 37
Per email: info@drukwerkgeschenk.be
Of per reguliere post:

Drukwerk Geschenk bv
Walemstraat 59
2860 Sint-Katelijne-Waver
België

Geraken we er samen niet uit dan kan u nog steeds terecht bij de Europese Geschillen Commissie:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN

<< 1 >>


Je bestelling

Wat is jullie klachtenprocedure?

Heeft u een klacht over een door jou besteld product?
Gelieve ons dit te melden binnen de 14 dagen na ontvangst van jouw pakket door te mailen naar info@drukwerkgeschenk.be, met een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto.
Wij zullen hier binnen 1 werkdag op antwoorden.
Je dient de producten niet terug te sturen, tenzij wij dit specifiek vragen in onze reactie.

Indien de klacht betreft een fout van onze zijde, dan zullen wij het product opnieuw maken en opnieuw opsturen.
Bij een fout van onze transporteur, wordt er een klachtendossier bij die partij opgestart en wachten wij het resultaat daarvan af.
Alle andere vormen worden per klacht afzonderlijk behandeld.

Voor verdere geschillen kan u terecht bij de Consumentenombudsdienst via http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Safeshops.
SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is.
Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk:
Kapelsesteenweg 195/1
2180 Ekeren
info@Safeshops.be

Wat is mijn herroepingsrecht?

Niet gepersonaliseerde producten: Niet tevreden? Geld terug!

Mocht een niet gepersonaliseerde product niet helemaal zijn zoals u verwacht had, dan kunt u deze binnen 14 werkdagen in nieuwe staat terugsturen, zonder enige reden.

Gelieve retourzendingen eerst per e-mail te melden op info@drukwerkgeschenk.be.

Stuur het artikel in een voldoende gefrankeerde verpakking, met vermelding van uw gegevens (naam, telefoonnummer en e-mail adres) terug naar:
Drukwerk Geschenk
Walemstraat 59
2860 Sint-Katelijne-Waver
België

Indien de artikelen correct retour zijn ontvangen, maakt Drukwerk Geschenk binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag (exclusief de initiële verzendkosten en de verzendkosten die u gemaakt heeft om het product terug te sturen) aan u over.

Zie: http://economie.fgov.be/nl/consument/Handelspraktijken/Herroepingstermijnen

Het modelformulier vindt u hier: http://economie.fgov.be/nl/binaries/Bijlage_2_WER_VI_Modelformulier_voor_herroeping_tcm325-246013.pdf

Gepersonaliseerde producten

Vanwege het persoonlijke karakter komt het recht op wijziging, retournering en annulering van uw bestelling te vervallen.
Een bestelling kan wel worden geannuleerd als u gekozen heeft voor een vooruitbetaling en u de betaling nog niet heeft gedaan.
Uiteraard kunt u altijd uw bestelling terugsturen mocht er iets niet goed zijn aan het product of aan de bedrukking. Uw bestelling zal dan opnieuw gemaakt worden en naar u verstuurd worden.
Indien u een klacht heeft over een bepaald product, vragen wij u dit schriftelijk te melden aan ons via mail op info@drukwerkgeschenk.be en uw klacht altijd te illustreren met een foto.

<< 1 >>


Verzending en bezorging

Wat als ik overdag niet thuis ben?

Laat uw bestelling leveren bij buren, familie of op je werk
U kunt bij het afronden van uw bestelling heel eenvoudig een alternatief leveradres opgeven.

Laat uw bestelling leveren in het dichtstbijzijnde Bpost ophaalpunt
U kunt bij uw bestelling laten leveren in één van de 100’en ophaallocaties. Kies bij het afrekenen van uw bestelling eenvoudig waar u het pakket wil laten leveren. Dit kan in een postkantoor, supermakt of zelfs benzinestation bij u in de buurt.

Niet thuis bij een thuislevering?
Dit is geen probleem. Wanneer u uw thuisadres ingaf, maar u bent toch niet thuis, dan zal de postbode een kaartje in uw brievenbus steken waarmee u uw bestelling de volgende dag kunt ophalen in het dichtstbijzijden postkantoor.

Kunnen producten afgehaald worden?

Afhaling bij Bpost
U kunt uw bestelling laten leveren in een ophaalpunt van Bpost.
Wij sturen u een e-mail met track en trace code wanneer uw pakket bij ons vertrekt en Bpost stuurt u ook nog eens een e-mail wanneer uw pakket aankomt in het ophaalpunt.

Afhaling bij Drukwerk Geschenk in Sint-Katelijne-Waver
Afhalen bij Drukwerk Geschenk in Sint-Katelijne-Waver is GRATIS. Afhalen kan enkel op afspraak

Afhaaladres:
Drukwerk Geschenk
Walemstraat 59
2860 Sint-Katelijne-Waver
België

Wat zijn jullie verzendingskosten?

Voor onze verzendingen werken wij samen met Bpost.
U kunt uw bestellingen thuis laten leveren, ophalen in een door u gekozen Bpost ophaalpunt of ophalen in ons eigen ophaalpunt te Sint-Katelijne-Waver (enkel op afspraak).

Waarom Bpost in België? Snelle verzendingen tegen lokale tarieven.
Bent u overdag niet thuis om pakjes te ontvangen? Geen probleem, uw postbode legt het pakje in het dichtstbijzijnde postkantoor klaar voor u.
Snelle leveringen tegen een lokaal tarief.

Wanneer u kiest om uw product af te halen bij ons in Sint-Katelijne-Waver, betaalt u eveneens geen verzendkosten.

Verpakkingkosten zijn eveneens inbegrepen in de verzendingskosten.

Wij willen transparant zijn over onze tarieven.
Deze kan u ook aanvragen bij http://www.sendcloud.com, onze partner voor het aanmaken van tickets om te verzenden.

Bpost tot bij u thuis in België: 7,26 €
Bpost tot bij u thuis in Nederland: 11,06 €

Wat is jullie levertijd?

Voor artikelen die in stock zijn en die niet gepersonaliseerd dienen te worden houden we een leveringstermijn aan van 2 a 3 werkdagen.
We streven ernaar om artikelen die gepersonaliseerd dienen te worden de dag zelf te produceren maar we houden hier toch een 3 a 4 werkdagen aan.
Indien er artikelen niet in stock zijn kan je best rekenen op een 7-tal werkdagen omdat we met verschillende leveranciers werken.
Wij informeren je over de leveringstermijn in de bestellingsbevestiging.

<< 1 >>